27-04-2022
Ważna informacja dla gmin. WFOŚiGW we Wrocławiu ogłasza II nabór wniosków na dofinansowanie zadań związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest w 2022 r.
WFOŚiGW we Wrocławiu ogłasza II konkursowy nabór wniosków związanych z usuwaniem azbestu.
Wnioski należy składać w terminie od 28.04 do 6.05 br.
Decydujący dla zachowania terminu jest moment wpływu wniosku do odpowiednich sekretariatów Biura i oddziałów Biura Wojewódzkiego Funduszu. Dla wniosków złożonych przez epuap za datę złożenia wniosku uznaje się datę zamieszczenia w skrzynce odbiorczej WFOŚiGW we Wrocławiu. Wnioski złożone po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze wniosków, nie podlegają dalszej procedurze oceny i są zwracane Wnioskodawcy.
Celem programu jest: usunięcie i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest; minimalizacja negatywnych skutków zdrowotnych spowodowanych obecnością azbestu na terytorium kraju oraz likwidacja szkodliwego oddziaływania tego odpadu na środowisko. Wnioski należy składać do jednego z sekretariatów Funduszu: 53-143 Wrocław, ul. Jastrzębia 24, 58-310 Szczawno Zdrój, ul. Kolejowa 8, 59-220 Legnica, ul. Okrzei 16, 58-500 Jelenia Góra, pl. Ratuszowy 31/32.
WAŻNE! Nowe wzory wniosków.
Więcej informacji na stronie internetowej WFOŚiGW we Wrocławiu w zakładce: ZŁÓŻ WNIOSEK – PROGRAMY – AZBEST